torsdag 12 mars 2009

Frölunda mot semi?

Matchen igår var ju grymt bra!
- Trots alla skriverier i tidningarna om skandal hit och dit, så gjorde Frölunda en bra match! (5-1 blev det).
Hade varit roligt att vara där idag också! :) Men det blir TV´n ikväll!

Pilates blir det innan jag kan kolla på något vad hockey heter - ja, ni vet ju vid det här laget vad jag tycker om den (älskar) så jag behöver ju inte lägga mer ord på det! Men ni måste verkligen testa om ni har möjlighet!
Och för att kompensera passet jag missade igår så blir det träning på lördag innan det blir öppet hus hos min moster som fyller 45!
Förhoppningsvis ska jag träffa Louice på lördag också! Vi träffas på tok för sällan..

J har gått runt med tandvärk nu hela veckan - ynkligare får man hitta, killar pallar inte mycket... ;) Men imorgon ska han i alla fall äntligen dra ut den. Hoppas det går över efter det!

Nu - back to work. Min fem-minutare slut!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar