fredag 13 mars 2009

Freeeedag!

Äntligen! Visserligen känns det inte som att veckorna är mer än måndag och fredagar, men det är trots allt ändå lika skönt varje gång man vaknar på fredagsmorgon och inser att det är helg!
Jag sitter på jobbet nu, lunchen spenderas vid datorn.
Tänkte smita tidigare idag (runt 4) för att klippa mig! Skönt att få bort de slitna topparna innan vi åker. Ska även hinna förbi NK och byta J´s skjorta!

Mycket som ska fixas innan vi åker - bara tre veckor kvar idag, på dagen!

Ska planera sommarsemester (en vecka) samt ev. Thailandresa över nyår!
Resa måste ju vara något av det bästa som finns! När jag blir gammal pensionär så ska då jag inte bo kvar i detta kalla land - helst ska jag bo i något billigt land med härligt klimat. Konstant solbränd (eller i mitt fall röd) och sanden mellan tårna. Det är livet!

Tänkte bara ta 45 minuter rast för att spara lite på flexen!

Later!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar