lördag 7 mars 2009

Första och kanske sista...

Jag startade ett konto på Svenska Spel för att få en spotifyinbjudan - gick in och spela ett spel, men inte f*n kom det en inbjudan - jag blev med andra ord grundlurad.
Men när jag ändå hade satt in 100 kr på mitt nyblivna konto så kunde jag lika gärna spela för dom - och om jag gjorde.
Poker here I come (came). Jag satte mig tillrätta i stolen på bordet (1/2 kr i blinds....) 50 kr på kontot och väntade på bra kort, väntade och väntade... Det kom några bra givar, vann och även dubblade mina pengar. Sen kom det - ess/dam - gick all in (efter J´s order) och FÖRLORADE mot ess/kung. VA FAAAAAN! Vad är oddsen???
Inte mycket pengar -jag vet, men jag skulle ju ta mig ifrån det bordet med 300 kr inte 0, det är ju en sak som är säker. Någon som J inte vet är att jag har tillgång till hans svenska spel konto.. moahahaha.... ;) Poker - here i come, again!

/Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar