lördag 7 mars 2009

Brödbak!

Under matchen (som det förövrigt står 2-1 till Frölunda) blev jag rastlös och har nu slängt ihop ett bröd som nu står och jäser (1-2 timmar, trist att vänta). Har bytt ut vetemjölet mot siktat dinkelmjöl samt fullkornsmjöl. Hoppas det smakar gott! Älskar att baka och ha hembakat bröd! Fryser alltid in det och tar ut varje morgon, sen tinar det på vägen in till jobbet och vips! så har jag färskt bröd varje morgon! Det är bröd som är min svaghet när det kommer till GI.

Det blir en väldigt lugn kväll nu, ska kanske kolla andra chansen (Melodifestivalen) och bara ha det mysigt. Jag är egentligen helt ointresserad av melodifestivalen - gillar inte att det är så utdraget och allt är ändrat. En tävling sen är det klart? Vad hände med det? Så många artister som kommer till de olika deltävlingarna som lika gärna kunde stannat hemma så dåliga är dom. Nä, det var bättre förr! (Nej jag är inte bakåtsträvare - bara allergisk mot att allt ska handla om att tjäna så mycket pengar som möjligt...)

/Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar