tisdag 24 mars 2009

365 kalorier..

...det är var jag brände nu under min powerwalk runt hallerna.
5 km på 39 minuter - vet inte om det är bra eller dåligt men skönt var det!
Jag behövde det för kropp och själv - speciellt för själ.
Några tårar kom när jag gick där med mina egna tankar och lät ångesten som har legat begravd som en klump i magen komma fram. Känns lite som en befrielse för stunden.
Jag vet var den kommer ifrån - jag förnekar den att komma fram vilket gör att den bara blir värre och klumpen större.
Måste ta tag i det. Nu.

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Det är okej att vara ledsen och gråta. Skönt med egna stunder när man verkligen tillåter sig att göra det också. Men du vännen, försök att ändå ta tag i det som gör att du känner som du gör. Det är viktigt att inte bara begrava det och försöka gå vidare. Det håller inte i längden.


    BAMSEKRAM!

    SvaraRadera